Dárkové sady koření

Nadměrné krvácení při menstruaci

nadměrné menstruační krvácení, silné menstruační krvácení, silná menstruace, silná perioda, silné měsíčky

Nadměrné menstruační krvácení může být způsobeno hormonální dysbalancí. Může být ale také způsobeno tím, že má pacientka poruchu srážení krve. Trvá pak delší dobu než se krev srazí a tím je i krvácení větší a delší. Může značit i nádor dělohy – například častý myom (nezhoubný nádor svaloviny dělohy). Někdy se může vyskytnout při endometrióze.

Někde se může stát, že je krvácení větší, protože je menstruační krvácení zaměněno s potratem. Pokud má žena při menstruaci větší nebo krvácení delší než obvykle, nebo má obavy, měla by navštívit svého ženského lékaře.

Diskuze

Aňulka 11. srpen 2013, 13:20

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, menstruace jsem dostala 14 dní předem, prvně to bylo slabé, tak jsem si z toho nedělala hlavu ale za pět dní ... šestý a sedmý den, mám nadměrné krvácení ... po pěti minutách jsem si musela vyměnit tampón, jelikož jsem protekla a pak za 10 minut zase ... nevíte co by to mohlo být?

virtualninemocnice.cz 19. srpen 2013, 18:52

Dobrý den,
pokud máte takhle silné krvácení, měla byste ihned navštívit gynekologa. Může se jednat např. o potrat, nebo odkrvácení většího množství krve z více narostlé sliznice.
Hezký den, Vaše Virtuální nemocnice.cz

Markéta 23. říjen 2013, 10:51

Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat. Je mi 27 let. menstruuji od 14 let. Nikdy jsem neměla cyklus pravidelný, Když mi menstruace začala, krvácela jsem velmi silně 8, 10 dnů. Byla jsem léčena Proverou. S věkem se menzes zkrátil, ale byl stále nepravidelný, 14 - 40 dnů. Okolo 20. roku jsem začala brát antikoncepci, ale menstruace o dost zesílila a byla bolestivá, ikdyž pravidelná. Ve 24 letech jsem přestala HA brát a nechtěně otěhotněla. Podstoupila jsem mini interupci. Od té doby bylo vše relativně v pořádku (cyklus 21 - 35 dnů). Jenže cca před třičtvrtě rokem mi začala menstruace vynechávat, 40 dnů,2 měsíce, 2 a půl měsíce. Několikrát jsem byla u svého gynekologa, dostala injekci, dvě a po nějaké době se menzes dostavil. Doktor říkal, že je to stresem nebo nachlazením, ale já nebyla ani nachlazená, ani jsem neměla žádný stres. Dělal mi pouze vnější ultrazvuk a běžné pohmatové vyšetření. Neměl by mi udělat nějaká další vyšetření? Bojím se, že mi může něco být, ale můj lékař nic nenavrhl a já nechci vypadat, že mu radím, přeci jen, odborník je tu on, ne já.Momentálně mám opět přes dva týdny zpoždění, s přítelem se chráníme bariérovou metodou (kondom) už dva roky a vše v pořádku. Udělala jsem si tedy test, ale negativní. Ještě před pár dny jsem cítila velmi časté pnutí a bolest v podbřížku a to téměř dva týdny v kuse.
Mohu se zeptat na Váš názor? Moc děkuji.

Sabina 20. květen 2016, 10:25

Dobry den, je mi 23 menzes mam od deviti let. V devatenacti sem zacala brat HA na zmirneni krvaceni coz se i podarilo po roce a pul sem prasky brat prestala nesedeli mi delali problemy. Ve 22 sem dostala jine na tri mesice take nesedely prestala sem je brat a nasledne ted 23 nechtene otehotnela a podstoupila 17.2.2016 miniinterupci v 7+5tyden. Pote sem mela prvni menzes celkem v norme nijak silny 29.3.2016 kdy sem zacala brat novou HA potom jsem v prubehu obcas slabe spinila krvacela ale brala to jako bezne pri zacatku brani Ha nyni 14.5 dva dny vypadalo jako normalni menzes potom den nebo dva nic a treti den silne neobvykle krvaceni tampony mi nestaci .. hodne se tvori srazeniny .. nikdy sem tolik nekrvacela tak extreme pro me s ha to byvalo slabe a maximalne pet dni i po jejim vysazeni. Lehce poboliva leva strana podbrisku. Mam pockat do pateho xne nebo jit na pohotovost?

Ivana 25. prosinec 2017, 11:08

Dobrý den,dceři je 18let menstruace nepravidelná ,mikroadenom hypofízy s cisričkou ,porucha příjmu potravy,postraumatický šok z napadení pedofilem.Začala při menstruaci silně krvácet je ještě panna .

Dadulka158 17. leden 2018, 08:23

Dobrý den chtěla bych jse zeptat v prosinci jsem vysadila antikoncepci kvůli prsům mám v každém prsu bouli a bylo to velmi bolestivé i na omak proto gynekolog navrhl vysadit antikoncepci.MS jsem měla od 24.12-cca30.12.2017.tyden po menstruaci jsem začla špinit s občasným krvácením skoro každý den .. teď 15.1.2018 jsem dostala MS a hned druhý den po začátku MŠ jsem začla šílené krvácet nikdy jsem takhle nekrvacela!!krev je řídká jako voda ..a krvácím jak kdyby jsem vylévala vodu s pět lahve...s přítelem jsme spolu po vysazení antikoncepce měli pohlavní nechráněný sex několikrát a i několikrát jsem přítel udělal do mě ...prosím mám obavy prosím o radu co by to mohlo být...děkuji moc přeji hezký den

E-mail nebude nikde zveřejněn. Slouží pouze k upozornění v případě odpovědi na Váš komentář.